Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “Gençler, marka ortaklıklarımız ile sunduğumuz fırsatlar arasından en çok kahve, giyim ve etkinlik tercihlerine yöneldi. Selfy’de gençlerin en çok kullandığı dijital medya uygulamaları yönüne sunduğumuz sınırsız internet fırsatında 2023 yılında toplam 50 milyon GB mobil internet kullanımı gerçekleştirildi. Bu tercihler gençlerin ilgi ve eğilimlerini anlamamız açısından da bize faydalı bir rehber oluyor. Gençlerin eğilimleri dönemsel olarak değişkenlik gösterebiliyor” dedi.
Related Posts
İngiliz ekonomistten asgari ücret uyarısı: Zam yüzde 30’dan daha düşük olmalı
- Seher Alp
- 26 Kasım 2024
- 2 min
- 0
İngiliz ekonomist Timothy Ash, CNBC-e canlı yayınında Berfu Güven'in sorularını yanıtladı. Ash konuşmasında Türkiye ekonomisini…
Döner ve hamburgere gramaj şartı getirildi
- Seher Alp
- 25 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Ticaret Bakanlığı, döner, iskender ve hamburger ürünlerinde menüde gramaj bilgisi verme zorunluluğu getirdiğini açıkladı. Tüketiciler…
İstanbul Havalimanı’nda altın kaçakçılığını böyle yaptılar
- Seher Alp
- 25 Kasım 2024
- 2 min
- 0
İstanbul Emniyet Müdürlüğü ekipleri, sekiz ay süren teknik ve fiziki takibin ardından yurt dışından getirilen…